دانلود بازی Trine 2 برای PC
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 24
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 58
بازدیدهای ماه : 486
بازدیدهای سال : 4860
بازدیدهای کلی : 86771
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود بازی Trine 2 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:13 PM | نویسنده : masoud |

trine 2 cover small دانلود بازی Trine 2 برای PC

بازی فوق العاده و جذابtrine 2 که از سبک Side-Scrolling بهره می برد ، نام یک بازی ماجرایی می باشد که بای نسخه ی شماره یک خود بیش از یک میلیون طرفدار برای خود در سرتاسر دنیا پیدا کرد و هنوز هم این تعداد در حال افزایش می باشد. نسخه دوم این بازی ، گیمرها را به یک سفر ماجراجویانه دیگر به همراه شوالیه ی قدرتمند Pontius ، دزد چالاک Zoya و جادوگر حیله گر Amadeus می فرستد. ۳ قهرمان این بازی به ماجرایی بی نظیرتر و فانتزی تر از همیشه سفر می کنند ، جایی که شما با تله های مرگبار و هیولاهای وحشتناک روبرو می شوید ، معماهای فیزیکی بسیاری را بایستی حل نمایید و رازی بی همتا را در طول یک نبرد خونین برملا نمایید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 596

دانلود بازی Dishonored: The Brigmore Witches برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:20 PM | نویسنده : masoud |

The Brigmore Witches pc cover small دانلود بازی Dishonored: The Brigmore Witches برای PC

|نسخه DLC|

پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 623

بازی شب مرگ Night Of The Living Dead Defense
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:44 PM | نویسنده : masoud |

Night of the Living Dead defense بازی شب مرگ Night Of The Living Dead Defense

بازی شب مرگ یا Night Of The Living Dead Defense یکی از بازی هایی بوده که جدیدا برای سیستم عامل های مختلف در سبک استراتژیک و اکشن انتشار یافته است. این بازی از گیم پلی مخصوصی نسبت به بازی های هم سبک برخوردار بوده و ماموریت های مختلفی در هر یک از مرحله های آن گنجانده شده است. همان گونه که از عنوان آن پیداست تمامی این مرحله ها در تاریکی شب و بدون روشنایی کافی , شروع شده و به پایان می رسد. باری دیگر زامبی ها برای نابود سازی شما آماده شده اند , از سلاح های مختلف و خطرناک استفاده می کنند و از مرگ دوباره هیچ حراسی ندارند. هدف اصلی این موجودات حمله به زیرساخت های نظامی و در اصل ریشه کن کردن انسان ها از روی زمین می باشد.

البته این کار ساده ای برای این افراد شرور نخواهد بود ! زیرا شما فرماندهی نیروی های مسلح انسان ها را بر عهده خواهید گرفت و با به کارگیری 12 نوع اسلحه ی مرگبار , آن ها از از میان برخواهید داشت. هر یک از زیر ساخت ها دارای میزان مقاومت محدودی بوده و هم چنین زامبی ها نیز از خون محدودی برخوردار هستند. به همین علت باید با سرعت عمل و مدیریت بی عیب و نقص آنان را زود تر از این که به محدوده تان نفوذ کنند , از بین ببرید. لازم به ذکر است این نسخه از بازی دارای کیفیت HD و بهتری نسبت به دیگر نسخ بوده و قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و ویستا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 496

مدیریت زمان در بازی دفاع سلطنتی Royal Defense
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:32 PM | نویسنده : masoud |

Royal Defense مدیریت زمان در بازی دفاع سلطنتی Royal Defense

خود را برای دفاع از پادشاه دربازی جذاب دفاع سلطنتی یا Royal Defense در مقابل کوتوله های بدجنس اماده کنید ! ارتش کوتوله های خود را برای تخریب سلطنت فعلی آماده کرده اند و قصد دارند که با تعداد انبوهی به سمت قلعه ی فرمانروایی هجوم بیاورند. وظیفه ی کاربر این بازی دفاع سلطنتی , به راه اندازی ارتشی جدید و قدرتمند برای دفاع از این افراد شرور در مناطق محتلف نقشه می باشد. این کوتوله ها از راه های مختلفی به سمت قلعه حرکت می کنند و تشخصی این راه ها و مقابله با ان ها به عهده ی کاربر است. البته برای انجام کاری های سخت و ساز و هم چنین آماده سازی ارتش نیرومند نیاز به بودجه دارید که بخشی از آن را پادشاه تامین می کند.

بازی Royal Defense دارای سبکی استراتژیک و گیم پلی خارق العاده ای بوده و گرافیک بسیار مناسبی دارد. مدیریت زمان در این بازی از مهم ترین فاکتور ها برای پیروزی بوده و میبایست تمامی کار های خود را در زمان تایین شده به بهترین شکل , به انجام برسانید. سرعت عمل نیز از دیگر خصوصیات مورد نیاز برای از بین بردن کوتوله های بدجنس به شمار می رود. هر یک از مراحل بازی نیز در دشت ها و جنگل های سرسبزی قرار گرفته و رنگبندی بسیار خوبی دارد. البته برخی از مراحل نیز در بخش های برفی و زمستانی قرار دارد. پس از به پایان رساندن هر مرحله , دو نوع امتیار کسب می کنید ; یکی سکه های طلا و دیگری الماس هایی که در طی هر مرحله باید آن ها را جمع آوری کنید. به وسیله ی این سکه ها و الماس ها می توانید آیتم های جدیدی خریداری و دفاع خود را مستحکم تر کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 482

بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:27 PM | نویسنده : masoud |

Toy Defense 2 بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2

Toy Defense 2 نسخه ی جدیدی ازبازیاستراتژیک دفاع اسباب بازی بوده که چند روز پیش برای PC توسط شرکت سازنده (Melesta Games) انتشار یافته است. در ابتدا نسخه ی i-OS و Android آن پا به عرصه ی بازی های استراتژیک گذاشت و پس از گذشت چندین روز با استقبال بسیاری خوبی از طرف کاربران روبرو شد. به همین خاطر نیز مدتی نگذشت که نسخه ی کامپیوتری آن نیز با حجم نسبتا مناسب و البته گرافیکی بهتر طراحی گردید. همان طور که گفته شد , این بازی دارای سبکی استراتژیک و هم چنین اکشن بوده و تمامی مراحل آن بر روی صفحه ای داخل اتاق پسرک دنبال می شود. این پسر بچه در کمال ناباوری پس از مشاهده ی نبرد میان اسباب بازی های تصمیم می گیرد تا به افراد صلح گرا کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به پیروزی برسند.

اسباب بازی های بیگانه ای نیز وجود دارند که از مکان های دیگری به سمت سرزمین شما هجوم آورده اند و قصد نفوذ به آن را دارند. برای ایستادگی در مقابل این افراد شرور باید قدرت ارتش خود را افزایش دهید تا بتوانید با نیروی بیشتری در برابر این بیگانگان مقاومت کنید. بازی دفاع اسباب بازی ها دارای 3 دنیای متنوع همراه با محیطی کاملا متفاوت بوده و در هر یک , ده ها مرحله ی جذاب و جدید گنجانده شده است. هم چنین درجه ی سختی آن به دو سطح Normal و Hard تقسیم بنده شده تا افرادی که برای بار اول این بازی را تجربه می کنند , گزینه ی اول را انتخاب نمایند. در ورژن جدید آیتم ها و مرحله های جدید تری به بازی اضافه شده و هم چنین اشکالات نسخه ی اول به طور کامل برطرف شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 462

بازی کمپانی قهرمانان Company of Heroes 2برای pc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:25 PM | نویسنده : masoud |

 company of heroes 2 بازی کمپانی قهرمانان Company of Heroes 2

Company of Heroes 2 Collector’s Edition - Black Box Version

بعد از مدت ها زمان انتشار نسخه دوم ازبازیاستراتژیک Company of Heroes فرا رسید. داستان بازی همچون نسخه اول مربوط به جنگ جهانی دوم است. در نسخه اول بازی خبری از ارتش روسیه نبود اما در سری جدید از بازی کمپانی قهرمانان این امکان به کاربر داده شده تا بتواند بازی را با ارتش روسیه را نیز در قالب چندین مرحله تجریه کند. این بازی شامل مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و حتی نبردی نیز در برلین صورت می گیرد. بدون شک گیم پلی بازی نسبت به سری اول بسیار بهبود یافته و منظره ی بهتری از بازی به نمایش گذاشته شده است. به خاطر سیستم به کار رفته در بازی تخریب ساختمان ها بسیار به واقعیت نزدیک بوده و حس یک جنگ واقعی را به گیمر می دهد. البته جالب ترین نکته در گیم پلی , تغییر آب و هواست. اب و هوا همیشه ثابت نخواهد بود بلکه ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند و این تغییر می تواند بر روی کارایی سربازان بسیار تاثیرگذار باشد.

به طور مثال سربازان در سرزمین هایی که عمق برف زیاد بوده , به کندی حرکت می کنند و می توان گفت تفییر آب و هوا بر مرگ و زندگی آنان نیز تاثر گذار می باشد. دیگر مورد مربوط به زمانی است که سربازانتان در سرما مجبور به حرکت باشند , در این زمان آن ها یخ زده و خواهند مرد. البته برای جلوگیری از مرگ آن ها شما باید سربازان خود را نزدیک اتش قرار دهید. گرافیک بازی کمپانی قهرمانان به خوبی طراحی شده و حتی بر روی طراحی صورت سربازان نیز بسیار کار شده است. در مورد اسلحه و سایر ادوات جنگی , کوه ها , سخره ها و رودخانه ها نیز طراحی بسیار خوبی انجام و تمام جزیات این بخش ها در طراحی رعایت شده است. ساخت بازی Company of Heroes 2 برعهده THQ بوده اما بعد از ورشکستی این شرکت , ساخت آن را شرکت SEGA بر عهده گرفته است.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 490

دانلود بازی برای کامپیوتر FAHRENHEIT indigo prophecy
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392 زمان : 2:28 PM | نویسنده : masoud |

  

 

شاید خیلی ها اسم این بازی رو ندونن و اصلا بازیش نکردن.خوب بازی fahrenheit indigo prophecy یکی از شاهکارهای صنعت بازی سازی بوده و هست.

خوب بازی که یه تیم سینمایی پشتش باشند همین میشه.داستان،موزیک،هیجان.

خوب بریم سر اصل مطلب.داستان بازی در مورد یه شخص به نام لوکاس هست.وقتی بازی شروع میشه یه کلاغ رو میبینید که در شهر برفی نیویورک در حاله پروازه.این کلاغ رو پنجره دستشویی یه رستوران ( کافی شاپ ) میشنه و بعد پرواز میکنه و میره..یکی از مشتری ها میره دستشویی و شروع میکنه دست و صورتشو میشوره.ولی نمیدونسته که قهرمان بازی توی یکی از دستشویی ها توسط اون کلاغ مسخ شده و با چاقو خودزنی کرده و کلی خودشو داغون کرده.همین حالت که مشتری داشت صورتشو میشست ،صورتشو آورد بالا و دید لوکاس پشتش واساده.دیگه دیر شده.لوکاس اون مرد رو با ضربات چاقو میکشه..در همین موقع برمیگرده به حالت عادی خودش و میبینه توی دستش یه چاقو هست و یه جسد کف زمین.خوب کاور رو ببینید.فکر کنم متوجه شدید..بازی شروع شده و شما نا خود آگاه یکی رو کشتید.در همین حال و هوا ۲ پلیش گشت نیویورک وارد کافی شاپ میشن و یه قهوه سفارش میدن.صفحه اسپلیت میشه .یعتی خودتون رو میبینید و جهت دیگر صفحه اون ۲ تا پلیس رو میبینید.الان شما خودتون رو توی بازی تصور میکنید و نمیدونید با اون جسد و چاقو چی کار کنید..جسد رو میکشید توی یکی از دستشویی ها .رد خون رو با تی پاک میکنید.دستتون رو میشورید.موهاتون رو درست میکنید.میاید میشینید رو صندلی خودتون و قهوتون رو میخورید.خوب صاحب فروشگاه به پلیس ها میگه که یکی از مشتری ها خیلی وقته رفته دستشویی و نیومده.پلیس ها میگن چکش میکنیم و میرن.همین لحظه لرزش دست های لوکاس رو حس میکنید.آروم پا میشید و با حالت روانی درست پول رو حساب میکنید.آره درست شنیدید.حالت روانی.این بازی توش چیزی به نام جون نداره.حالت روانی داره.خوب،استرس ، دپرس و ..لوکاس رو از اونجا میکشید بیرون.داستان بازی آغاز شده.پلیس ها جسد رو پیدا میکنن و به اداره زنگ میزنن که ۲ فرد حرفه ای میان روی صحنه.شما کنترل این ۲ نفر هم توی دست خودتون دارید.یعنی اینکه باید دنبال لوکاس هم بگردید.وقتی لوکاس میاد خونه تمام لباس هاشو در میارید و میخوابید.خوب اینکه چرا و چه کسی این کارو با لوکاس کرده و یا چرا اون ۲ پلیس در اواسط بازی سعی میکنن به لوکاس کمک کنن و یا لوکاس و پلیس خانوم به نام کارلا عاشق هم میشن باید خودتون ببینید



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1323

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant
تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 زمان : 10:32 AM | نویسنده : masoud |

 

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant

 

توضیحات بازی: بازی Splinter Cell Double Agent یک بازی در سبک ماجراجویی اکشن و مخفی کاری مدرن میباشد که توسط شرکت معروف Ubisof منتشر شد. داستان بازی بر اساس گفته های آقای Julian Gerighty که یکی از اعضای Ubisoft Montreal می باشد ، از این قرار است:شخصیت بازی یعنی Sam Fisher که در گروه Third Echelon مشغول فعالیت بود پس از مرگ دخترش Sara بر اثر تصادف که بوسیله یک گروه تروریستی بنام JBA اعمال شده بود بسیار افسرده و غمگین می‌شود و چون سازمان پلیس آمریکا که قادر به انحدام این گروه ها نبود، باعث شد تا سازمان NSA طرحی در مورد ورود به تشکیلات سری این گروه بکشد و در نتیجه Sam Fisher را با بهانه قرار دادن مرگ دخترش بوسیله گروه JBA ترغیب نمود تا بعنوان یک جاسوس مخفی در این گروه نفوذ و آنرا از درون نابود سازد. در حقیقت سام تنها فردی است که می تواند از پس این ماموریت بسیار خطرناک و خطیر برآید. در نهایت سام فیشر با ارتکاب جرم هایی مانند دزدی، آدم ربایی و … در تلاش برای ساخت مدارک جرم قلابی و سابقه خرابی بود تا از این طریق به زندان افتاده و با فردی بنام Jamie Washington که در گروه JBA فعالیت میکرده و اکنون به زندان افتاده ارتباط برقرار نماید تا بتواند در سازمان تروریستی JBA نفوذ کند. پس از این ارتباط Jamie با همکاری سام فیشر موفق به گریز از زندان می شوند. پس از فرار از زندان جیمی به او پیشنهاد میکند تا به گروه JBA ملحق شود.

از این به بعد سام وارد گروه JBA میشود؛ اما Moss که رییس گروه است برای اعتماد هر چه بیشتر از او میخواهد تا یک خلبان بیگناه را به قتل برساند. از این به بعد مفهوم مامور دوجانبه معنی می یابد. از حالا کار سام شروع میشود و روند داستانی بازی دیگر دست شماست. داستان بازی با پیچیدگی خاص خود زیبایی بخصوصی به بازی داده است. البته طبق گفته Ubisoft داستان بازی بسیار پیچیده تر از این خواهد بود و چندین پایان مختلف برای آن وجود خواهد داشت. درضمن بازی قابلیت ONLINE  و چند نفره بودن را نیز دارد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 508

شاهزاده ایرانی ۳ |براکامپیوتر Prince Of Persia 3: The Two Thrones
تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 زمان : 10:28 AM | نویسنده : masoud |

 

شاهزاده ایرانی 3 | Prince Of Persia 3: The Two Thrones

 

توضیحات بازی:  داستان Prince of Persia 3: The Two Thrones که قسمت سوم از بازی های شاهزاده ایرانی می باشد، از این قرار است که وقتی شاهزاده به شهر می رسد متوجه می شود که شهر غرق در آتش است. در نزدیکی شهر کشتی شاهزاده مورد حمله قرار می گیرد و کشتی غرق می شود و سربازانی که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود می برند. شاهزاده به کمک او می شتابد اما Vizier (عامل تمامی این مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را می کشد و به موجودی جاودانه تبدیل می شود و شن های زمان مجدداً آزاد می شوند. در این گیر و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده می افتد و به صورت ناگهانی خود شاهزاده هم تبدیل به یک نیمه Sand Creature می شود که فقط شکل و شمایل او عوض شده ولی عقل او سر جایش است. شاهزاده تصمیم می گیرد تا همه چیز را درست کند و شهر را به حالت اولیه ی خود در بیاورد ولی …

در طول بازی در نقش ۲ شخصیت بازی می کنید: یکی حالت عادی و دیگری Dark Prince. حالت عادی او درست مانند شماره های قبلی بازی است اما حالت Dark Prince تفاوت هایی دارد. مهمترین تفاوت این است که شما سلاح جدیدی در اختیار دارید که همان زنجیر شماست و سلاحی قوی برای از بین بردن دشمنان می باشد. از دیگر تفاوت های مهم این است که وقتی در حالت Dark Prince هستید ، عمر شما هر لحظه در حال کم شدن است و شما باید سریعاً توده های شنی را پیدا کنید تا عمر شما دوباره پر شود و این می تواند گاهاً دردسرساز باشد. همچنین شما نمی توانید به اراده ی خود به Dark Prince تبدیل شوید و این امر خود به خودی است. فقط وقتی که وارد آب می شوید به حالت اولیه ی خود باز می گردید.
از نکات دیگر اضافه شده به بازی صدای وجدان شاهزاده است که در جاهایی از بازی به گوش می رسد و شما را راهنمایی می کند. راهنمایی های او عمدتاً مفید و بعضی اوقات راهنمایی های او کلید حل مشکل هستند که در پیشروی در بازی به شما کمک می کند.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 421

بازی اکشن Two Worlds 2 Castle Defense برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:39 AM | نویسنده : masoud |

 two worlds screen 2 بازی اکشن Two Worlds 2 Castle Defense برای pc

 

 

Two Worlds 2 Castle Defense نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج بوده که در سال ۲۰۱۱ و در سبک اکشن و استراتژیک ساخته شده است. داستان بازی از زمانی شروع می شود که نبرد بین گندر ها و ارک ها بسیار بالا گرفته , و شما در نقش یکی از فرماندهان گندر ها در جنگل ها , کوه ها , مکان های تاریک و پر پیچ و خم و… به ترتیب دادن نقشه ای برای نابود سازی ارک ها و در نهایت حملاتی سنگین به آن ها می اندیشید. هم چنین می توانید با استفاده از سلاح های فوق پیشرفته و نابود کننده ای که در دست دارید به نبرد با آن ها بپردازید. بازی Two Worlds 2 Castle Defense دارای گرافیک بسیار مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا است.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 549

دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:12 AM | نویسنده : masoud |

Viking Battle for Asgard دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 428

دانلود بازی Hitman هیت من برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:3 AM | نویسنده : masoud |

 Hitman 3 دانلود بازی Hitman هیت من برای pc

 


همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون ۴ نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است.این بار  نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل ۴۷ نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

توجه :

این بازی قابل اجرا در ویندوز های ۷ و ویستا نمی شود.!



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 518